Zwiększenie sprzedaży to zadanie, które wymaga podjęcia jasno sprecyzowanych i skutecznych działań. Aby odnieść zadowalające efekty w tym zakresie, bardzo często należy skorzystać z profesjonalnej pomocy tych, którzy zajmują się tym zawodowo. Pozwala to zaoszczędzić mnóstwo czasu i energii. Jak znaleźć solidnego partnera, który zechce wesprzeć nasze działania swoim doświadczeniem? Czasami wcale nie trzeba daleko szukać…
Poznajemy Sodexo
Firma Sodexo przygotowała bardzo skuteczne narzędzie wsparcia sprzedaży, jakim są kompleksowe programy lojalnościowe. Pozwalają one na wytworzenie trwałych, opartych na wzajemnym zaufaniu relacji pomiędzy przedsiębiorcami i klientami. Wysoka jakość tych relacji, cechujących się lojalnością, przekłada się bezpośrednio na zwiększenie sprzedaży. Bardzo dobrą efektywność omawianych programów potwierdzają wyniki przeprowadzanych badań rynkowych, a także ich wciąż rosnąca popularność wśród przedsiębiorców, którzy coraz chętniej wybierają Sodexo (http://sodexolojalnosc.pl/) na swojego partnera w biznesie.
Współpraca z tą odznaczającą się ogromnym doświadczeniem firmą zapewnia solidne i profesjonalne wsparcie sprzedaży. Warto podkreślić, że Sodexo działa w wielu krajach, każdego dnia poprawiając funkcjonowanie milionów klientów, którzy zaufali profesjonalnej pomocy. To, co wyróżnia tę firmę to przede wszystkim innowacyjne rozwiązania oraz otwartość na wymianę doświadczeń pomiędzy pracownikami przedsiębiorstwa, w myśl jednej z kluczowych zasad przyświecającej jego działalności, know-how.
Solidne rozwiązania
W programach opracowanych przez Sodexo główne miejsce zajmują kompleksowość i indywidualne podejście do klienta, które to zapewniają im tak wysoką skuteczność. To, co jest w nich najkorzystniejsze dla przedsiębiorcy, oprócz zadowalających wyników, to ogromna oszczędność czasu i pieniędzy. Przedsiębiorca może liczyć na stałe wsparcie na każdym etapie trwania programu. Ponadto może on na bieżąco monitorować osiągane wyniki dzięki rzetelnym raportom oraz (poprzez szeroko rozbudowane narzędzia komunikacyjne) nawiązywać kontakt z uczestnikami programu, śledząc ich wyniki.
Z myślą o budżecie inwestycji przygotowano także specjalny kalkulator zwrotu kosztów, który pomaga zestawić poniesione wydatki z osiągniętymi rezultatami. W tym miejscu warto zaznaczyć, że organizator programu ponosi koszty związane wyłącznie z osiąganymi wynikami, natomiast nie płaci za samą jego obsługę. Przez cały czas trwania akcji ma on możliwość wprowadzania potrzebnych zmian, zgodnych ze zmieniającą się sytuacją firmy.
Dbanie o klienta z Sodexo
Programy lojalnościowe posiadają jeszcze jedną ważną cechę, a jest nią nowoczesne, wychodzące naprzeciw oczekiwaniom klientów nagradzanie. Katalog nagród, podobnie jak cały regulamin programów, powstaje w oparciu o indywidualne wymagania klientów. Oznacza to, że nie tylko jest on bardzo rozbudowany (zawiera aż 1500 pozycji), ale każdą nagrodę uczestnik wybiera sam w zależności od swoich potrzeb. Ponadto cała logistyka jest bardzo dokładnie opracowana, a nagrody trafiają pod wskazany przez klienta adres.
Ciekawym rozwiązaniem są też proponowane przez Sodexo kupony premiowe i karty przedpłacone. Zarówno jedne, jak i drugie pozwalają klientom na zupełną swobodę wyboru realizacji zgromadzonych środków. Dzięki temu uczestnicy programu nie tylko czują się docenieni poprzez indywidualne traktowanie, ale także wytwarza się u nich trwałe przywiązanie do danej marki, które jest skutecznym sposobem na wsparcie sprzedaży. Wszystkie proponowane przez Sodexo środki wsparcia sprzedaży są doskonałą alternatywą dla mało skutecznych kampanii reklamowych, między innymi ze względu na swoją długofalowość.
Poza tym reklamy są dużo droższą inwestycją, która poprzez swoją formę (chwyty i hasła reklamowe) najczęściej nie przynosi oczekiwanych rezultatów, a czasami wręcz zniechęca klienta do marki lub reklamowanego produktu. Dlatego, aby należycie zadbać o klienta, a tym samym zapewnić sobie wzrost sprzedaży, lepiej skorzystać ze wsparcia solidnego partnera w biznesie i wybierać sprawdzone rozwiązania.